Super relaxed

Als kind werd ik vroeg wakker de dag van mijn verjaardag omdat ik opgewonden was en benieuwd naar het cadeau dat ik zou krijgen. Nu word ik elke dag vroeg wakker en soms is het zo heerlijk om vroeg op te staan en te genieten van het begin van de dag. Ik ben ooit om 5 uur 45 geboren en rond die tijd ben ik vandaag opgestaan. In de moestuin was het heerlijk koel.

moestuin

Nikola had voor mijn verjaardag de smoothie gemaakt met verse aardbeien uit de tuin!

Smoothie time!

In de keuken werden de hele ochtend taarten gebakken door twee vriendinnen; het rook er heerlijk en ik hoefde niets te doen dan in de schaduw te relaxen.

Ralaxen onder de eik

Met Elza wandelen

Wandelen met Elza

En bloemen plukken

 

Mariken 10 juni 2014

Mariken met Elza

Om 5 uur high tea en visite

high tea

 

Het t-shirt heeft Arjenne zelf gemaakt, mooi hè. Dat zal ik aantrekken tijdens de volgende gemeenteraadsvergadering hoewel ik al veel vorderingen heb gemaakt op het gebied van een gifvrije onkruidbestrijding in ons dorp moet ik er nog hard tegenaan. nieuw t-shirt

Verjaardagsvisitezora 2014_20140610_1962 [528]

Een hele relaxte verjaardag: hoe meer ontspannen, hoe meer in het moment, hoe meer in het moment hoe meer er valt te genieten.

 

Avondlicht

Het nieuwe dak: Hartje Frankrijk!

Reacties

Populaire posts

Het Franse schoolsysteem versus thuisonderwijs

Россия

Zelf Miso maken