Crazy sexy detoxen én zwanger?

Anna is crazy sexy zwanger:

Sinds een jaar of vijf houd ik mij bezig met raw food. Ik heb het zelf liever over levend voedsel. Want dat betekent raw food voor mij: voedsel tot me nemen waarin de meeste levensenergie zit. Pure, onbewerkte, vitale voeding zoals de aarde die gemaakt heeft. Onder levend voedsel vallen onverhitte, biologische noten, zaden, vruchten en groenten. Je kunt het puur eten, maar je kunt er ook oneindig veel gerechten mee maken”.

Lees verder op haar blog Vrije Geboorte (deel 1)

Lees nu ook het tweede deel waarin Anne verder smakelijk verder verteld over haar zuivere  levenswijze en de effecten op haar zwangerschap en antwoord geeft op de vraag: “Ben je niet bang dat je tekorten oploopt als je raw food eet tijdens de zwangerschap?”

Crazy sexy zwanger food tijdens de zwangerschap.(deel 2)

Reacties

Populaire posts

Het Franse schoolsysteem versus thuisonderwijs

Zelf Miso maken

Россия