Yoga aan zee

Het bleef dit jaar niet bij één vakantie, ik ging eind oktober ook nog op een “werk” vakantie: 6 dagen naar Zuid Frankrijk, Carry le Rouet bij Marseille om precies te zijn voor een Yoga week met de leraar van mijn yoga opleiding, Boris Tatzky. Ik heb dit keer gebruik gemaakt van een Bla Bla Car, kan ik iedereen aanbevelen, fantastisch systeem om goedkoop overal naar toe te reizen. Je kunt natuurlijk ook zelf lifters meenemen. Igor gaat tegenwoordig iedere maandagochtend met een bla bla car naar school en komt donderdag weer terug met dezelfde persoon. Kost ons 5 € per ritje en we hoeven niet een uur heen en een uur terug te rijden naar zijn school. Wat betreft die school, Igor en zijn schoolcarrière. daar zal ik binnenkort eens een blog aan wijden want daar is heel wat verandering in gekomen sinds mijn laatste post over thuisschool.

Zo’n intensieve yogaweek betekent 3 uur yoga in de ochtend, daarna in de Middellandse zee dobberen die nog zo’n 19 graden was, heerlijk buiten in de zon op het terras met de andere yogi’s lunchen, wat uurtjes lezen, slapen, op het strand liggen tot vieren en dan nog eens 3 uur yoga. Daarna stond er weer een verrukkelijk diner klaar. ‘s Avonds hadden we soms een lezing.

Deze week deelde ik mijn kamer met mijn Franse vriendin die ik al ken vanaf het eerste begin op de Yoga opleiding, toen ik nog maar een maand in Frankrijk woonde:Dominique et moi 2014 

‘s Morgens waren wij voor zonsopgang al op,  dat krijg je van al die yoga! We misten nooit het moment:

  lever du soleil

Carry le rouet okt 2014

Op deze foto het privéstrandje, er was bijna niemand in deze tijd van het jaar maar het weer was zomers!

Carry le rouet 2014 face à la mer
Carry le rouet vue sur la mer Carry le rouet relax 2014

Reacties

Populaire posts

Het Franse schoolsysteem versus thuisonderwijs

Zelf Miso maken

Россия